8 octombrie 2009

Recomandare: daca vrei sa ai "un somn de vis"!

Acum vreo 2 saptamani am primit cadou un papagal pentru ca am rezistat vitejeste intr-o relatie un an intreg de zile! Papagalul este o nimfa (cu mot in cap si rosu in obraji) si este mai mult decat simpatic. Nu am stiut daca este baietel sau fetita, asa ca a avut destule nume. Monsieur Pripon, Flenshtengen, KikiRikiMiki, le petit Nicolas etc., am ajuns la concluzia ca ar trebui sa il cheme Tuc. Apoi ne-am dat seama ca este de fapt fetita si i-am spus Maya, dar fara succes. O cheama in continuare Tuc! Bineinteles, m-am documentat un pic pe internet despre ce sa fac, ce sa nu fac pentru ca Tuc sa fie un papagal fericit. Printre altele scria undeva ca daca nu are pereche sa ii las radioul aprins cand plec de acasa, ca sa nu se simta singur. Zis si facut. Si uite asa am ajuns si la recomandarea mea (finally woman!You talk too much!). Am dat peste Itzi Bitzi fm. Minunat. Il recomand cu caldura inainte de a adormi. Este muzica perfecta pe care sa adormi...un chill out combinat cu lounge..nu stiu cum sa explic mai bine. Aseara chiar inainte sa adorm, cu acea muzica pe fundal, nu ma mai simteam la mine in pat, intr-un bloc cu 5 etaje (weird - ori are 4 ori are 8 sau 10!) intr-un oras poluat in care auzi doar motoare si masini si betivi care urla noaptea prin parc. Nu. Ma simteam stand intinsa pe iarba, in aer liber, cu clopotei, fluturi, flori, pasari si albinute in jurul meu. A fost cel mai bun somn de ceva vreme incoace.

2 comentarii:

  1. Dar Tuc?? Ei ii place Itsy Bitsy??

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am dormit taaaaare bine la voi cu Itsy bitsy la ureche si cu paturica ta. o sa ii pun un nume paturicii - Mioara.

    RăspundețiȘtergere