20 octombrie 2009

Daca am arata cu totii la fel?


Ma gandeam odata, cum ar fi daca nu am fii unici? Cum ar arata lumea daca toti barbatii ar arata ca...sa zicem Robert Pattinson (daca tot e febra twilight) si toate femeile ca Angelina Jolie (pentru ca stiu ca sunteti obsedati)? Cum ar fi sa vezi pe strada zeci de Brad Pitt si sute de Scarlet Johansson? Cum ar fi ca seful tau, colegul de servici, taximetristul si gunoierul ar arata toti ca Johnny Depp? Cum ar fi daca mama ta, iubita ta, bibliotecara si femeia de serviciu ar fi toate ca Charlize Theron?
De cine te-ai indragosti? De personalitate? Pentru ca deja infatisarea nu ar mai conta. Cum ar fi daca nu ai avea de unde alege? Daca nu ai avea nici o alta optiune? Da, arata bine, e frumoasa, e desteapta, dar o vad mereu, in orice fata de pe strada. Cum ar fi?
Sa nu existe varietate...
Daca ar fi asa, ca cine ai vrea sa arate barbatii si femeile?

2 comentarii:

  1. daca am fi toti la fel dpdv fizic, n-am avea parte de drama plictisului sau a lipsei alegerii, n-ar mai avea sens. oamenii s-ar raporta la asta ca la realitatea propriu zisa in care traiesc, si atata timp cat sunt in continoare oameni, tot vor alege, tot vor gasi un criteriu de diferentiere al preferintelor lor. Chiar daca ar arata toti la fel, asta inseamna ca toti aleg sa traiasca la fel? Poate ca tocmai din cauza asta vor exista si Angeline grase,Depp-si cocalari sau Charlize Theroane isterice si lipsite de stralucire. There would be still infinite posibilities, doar ca intr-un alt scenariu.

    RăspundețiȘtergere
  2. ei bine daca sefu meu ar arata ca johnny depp probabil ca nu mi-as fi dat demisia. Dar nu arata.

    RăspundețiȘtergere