5 octombrie 2009

Adevarul despre McDonald's!!!

Azi dimineata, la ora 7:02 eu eram la unirii cu o foame care izvora din adancul stomacului. imi zic :"lasa, imi iau un kebap de la unirii, cum vreau eu, mai multi castraveti murati, mai putini cartofi si sa fie picant. Mmmmmm...". Cand colo...ce sa vezi! Shaormaria non stop era inchisa! Stupefactie! "Ce sa fac? Ce sa fac?". Parca venea apocalipsa. Imi amintesc de McDonaldonald's si ca nu am mai mancat de mult la Mc... n-are ce sa strice...dar o fi deschis? Ma uit la ceas 07:02...hmm, nu cred, e duminica, cred ca azi se deschide la 9 (gandind toate acestea continuam insa sa merg spre Mc cu pasi rapizi). Al doilea soc! Deschide la 7! Dar oare chiar au deschis deja? Incerc sa deschid usa...era deschisa! Am intrat si am comandat. Comanda a durat cateva minute (doar eram primul client), asa ca am stat si am observat ce era in jur. Podelele erau fara urma de apa sau praf sau noroi. Colturile din tavan...fara panza de paianjen. Albul peretilor era...ALB! Domnita care m-a servit era zambitoare, si-a cerut de vreo 2 ori scuze pentru intarziere. In spatele ei ii vedeam colegii ca niste albinutze muncind de zor foarte organizat. Superviser-ul a venit cu o unealta (habar n-am cum se zice), a pus gheata intr-un pahar, a turnat o portie mica de pepsi in el si apoi a luat temperatura sucului cu unealta (acum termometru) dupa care a notat totul frumos in carnetel. Imi imaginez ca a mai continuat si in spate cu masuratori si calcule. Comanda e gata. Ma asez la masa si incep sa mananc fara graba. Am un happy meal..cartofi hamburger, cola si un sos sour (fara de care nu mai pot manca la Mc!). Primul cartof imi atinge papilele gustative...mmmmm...minunat..perfect. Nici prea sarat, nici prea nesarat. O gura din hamburger..mmmmm...ce multa vreme a trecut de cand nu mai mancasem la Mc!
Apoi mintea a luat-o aiurea.
"Oare mancarea de la Mc e chiar atat de nociva?"
"Cum se poate sa fie atat de bun si de nociv?"
"Daca este totul o conspiratie?"
"Daca de fapt EI au angajat actori pentru tot felul de filmulete in care sa spuna ca au ajuns asa din cauza mancarii de la Mc?"
"Daca nu este adevarat?"
"Eu am mancat intr-un timp mult mult de la Mc...nu am patit nimic, tot slabuta si draguta am ramas."
"E totul asa de curat, dupa tot felul de norme europene. Am vazut cu ochii mei ca se verifica pana si temperatura sucului si probabil multe altele, printre care si mancarea (doh)"
"De ce nu s-a inchis pana acum McDonald's daca este chiar asa de oribila si nesanatoasa mancarea de aici? Atatea alte restaurante se inchid pentru ca folosesc carne expirata sau nu tin legumele in frigider. De ce nu au inchis McDonald's?"
etc. etc. etc.

Mie personal imi place mancarea de la Mc. E gustoasa. Ok, stiu ca nu e sanatoasa (chiar stiu!), dar e bunaaaaaaaaaa!

2 comentarii:

  1. you crazy biatch :))
    imi ploua in gura, desi nu ma gandesc la o mancare anume.mmmmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. thank god I quit MC de mai bine de un an. altfel saream acum in masina sa ma duc la Morarilor :D

    RăspundețiȘtergere