7 iulie 2009

Masaje cu final rapid

Nu am fost niciodata la salon sa mi se faca masaj, cu toate ca imi doresc de cateva luni bune. In schimb din cand in cand se mai gaseste cineva sa imi faca un masaj. In general prieteni care spun ca fac masaj foarte bine (si nu dezaprob). Niciodata nu ma dau in laturi de la un masaj gratuit, si oricum, orice masaj este binevenit. Nu cred ca a existat vreodata cineva care sa spuna "nu vreau sa imi faci masaj, nu am chef." Eh, la orice masaj de acest gen, de amatori adica, finalul este la fel. Dupa 10 minute (MAXIM) masajul se incheie prin 2-3 lovituri mai rapide pe spate si inca o palma zdravana urmata de un "cu placere" acompaniat de un mare suras care denota mandria celui care a efectuat masajul. Mereu, mereu imi dau seama cand urmeaza finalul...cele 3 palme rapide urmate de palma pe care scrie "the end". Pac! Gata! Ti-a ajuns, ca pe urma te inveti.

2 comentarii: