18 iulie 2009

Sa blocam tastatura!

Primul meu telefon mobil a fost un Nokia 3310...perfect. Bineinteles, fiind in clasa a 10-a si neavand un loc de munca stabil (haha), imi incarcam din cand in cand cartela, cand se mai indura mama sau buni sa imi dea bani. La fiecare reincarcare trebuia sa intrebe "IARA?" Eu de fapt incercam sa tin cat mai mult de centii aia amarati, dupa fiecare mesaj apelam *123# ca sa vad cat mai am de cheltuit. Dar lor li se parea ca le cer prea des. Ma rog,nu despre asta este vorba.
Pe vremea aceea nu existau telefoane cu blocarea automata a tastelor si eu eram obsedata de blocarea tastelor la 3310-le meu. Cateodata imi scoteam telefonul din buzunar doar ca sa ma uit daca nu cumva am uitat sa blochez tastatura...evident niciodata nu uitam, devenise ca un reflex, ca atunci cand incui usa de la apartament sau tragi apa dupa ce te-ai usurat, sau ciocnesti sticla de bere inainte sa bei. Nici pana in ziua de azi nu am scapat de acest obicei de a bloca tastatura,cu toate ca acum se blocheaza automat dupa 5, 6, 7, 8, 10...cate secunde vrea muschiu' meu. Nu pot sa stau linistita daca nu apas eu pe cele 2 butoane responsabile pentru blocarea tastaturii. Asta este! Fiecare cu reflexu' lui! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu