23 iunie 2009

My favourite day!

E marti...din nou! Ziua mea preferata. Martea din 2 in 2 saptamani, (nuuuuu, nu ma duc nici la mare, nu imi cumpar nici cate un cadou, nici nu ma rasfat cu pizza si inghetata, nici macar nu bat vreun prost, nici nu e ziua mea libera, nu)! Martea din 2 in 2 saptamani lucrez si ascult la volum maxim aceleasi piese "supercool si la moda" de DNB! How lucky am I?????
Incepand cu binecuvantata ora de 21:00 incepe raiul. Dnb pana in zori de zi. Si culmea,cu cat timpul trece, cu atat muzica este mai tare si mai agresiva. 4-5 oameni in tot clubu (adica DJ-ii si prietenii lor). Pe la ora 5 fara 10, cand imi scot servetelele indesate cu cateva ore inainte in ureche, ma duc si le spun ca este aproape 5. Ei imi fac semn sa nu ma nelinistesc, inca o melodie, doar una, si inca una si inca una, pana cand imi ies din pepeni (aaah....ce as mai manca un pepene acuma) si incep sa ma agit. Intr-un final muzica se opreste si tot ce mai ramane e un tiuit continuu in urechile-mi ranite. Ce senzatie! S-a terminat!.......Nu chiar, mai trebuie facut stocul,curatenie in bar, pe bar, langa bar, sub bar, trebuie luata marfa,verificata marfa, depozitata marfa, trebuie sterse sticlele,rafturile,alte sticle....aah, nu, asta se intampla deja miercuri... oricum, urasc martea! Doar martea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu