23 iunie 2009

Jocuri

De cand ne amintim, stim sa jucam macaua (prefer sa spun macao), sau kems/chems (nu am folosit niciodata cuvantul asta in scris:))), tabinet, razboi, popa prostu. Am observat ca exista insa o problema cu unele jocuri de carti cum ar fi septica sau 66. Si problema e doar la fete. De vreo 3 sau 4 ori in viata mi s-a intamplat sa joc carti cu prietenii si sa mi se explice aceste jocuri de fiecare data. Odata acum 7 ani cu amicii din liceu, odata acum 3 ani cu gasca de baieti, si recent, acum vreo luna, cu prieteni foarte buni. De fiecare data cand exista un pachet de carti si mai multi oameni, vine intrebarea "Ce jucam?" Pentru ca suntem diferiti, provenim din diferite parti ale tarii nu ne intelegem niciodata la macao. In Brasov se schimba cu saptele si se sta o tura cu asul, se stopeaza cu 4, in Bucuresti se schimba cu asul, se sta o tura cu 4 si cu saptele nu faci nimic, in moldova sau oltenia sau dobrogea nu stiu cum e si nici nu vreau sa aflu. Cert este ca niciodata nu poti sa joci macao si sa stie toti aceleasi reguli. Singura constanta sunt doiarul si treiarul. Cu astea stii sigur ca umflii carti.
Dar mai sunt unele jocuri la care fetele au probleme, cum ar fi septica sau 66. Cel putin eu! Mi s-a explicat de 4 ori cum se joaca 66, si am uitat tot de 4 ori cum se joaca. Nu stiu cum si de ce se intampla una ca asta. La fel si cu septica. Dar ultima oara m-am enervat si am zis "NU!NU VOI MAI UITA! Si am jucat cateva zile la rand(si acum ma joc,doar am facut o mica pauza, pentru ca mereu castig si e plictisitor:))) si iata ca nu am mai uitat si sunt convinsa ca nici nu voi uita. Vorba lu' buni: sa nu mor proasta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu