23 decembrie 2011

Printesa apelor

Spun foarte des ca nu sunt de acord cu avansarea rapida a tehnologiei. Am impresia ca din aceasta cauza nu ne mai bucuram de lucrurile marunte si naturale. Adica pustii din ziua de azi considera ca e mai comod sa te joci pe calculator decat sa iesi afara si sa te joci ratele si vanatorii, sa stai la aer curat etc. Nu despre asta este vorba oricum. Mereu am vrut si am insistat ca eu personal sa nu ma las acaparata total de tehnologia asta care avanseaza cu o viteza inspaimantatoare. Mi-e groaza de faptul ca ai mei copii nu vor stii sa scrie de mana, pentru ca la scoala vor invata sa tasteze pe ipad-uri. Oricuuuum....
Acum ceva vreme am fost cu al meu iubit intr-un pub din centrul preistoric. Si, ca orice don'soara, "I used the restroom, to powder my nose ". Chiuveta...dupa moda veche...un robinet pentru apa calda, celalalt pentru cea rece. Primul meu gand: "Se mai fabrica d'astea???"
Ma privesc in oglinda cu atentie, imi dau doua palme, ca prea sunt palida, apoi, fara sa ma uit, dau drumul unuia din robineti - s-a nimerit sa fie cel cald (foarte fierbinte!!!). Inca admirandu-mi chipul in oglinda, bag mainile sub jetul de apa....DURERE!!! Dau drumul repede, repede si la celalalt robinet....ma stropesc pe blugi si pe bluza. - Injur in gand - *&^#&*(%#@-. Apuc sa ma departez de chiuveta si sa dau mai incet robinetul de apa calda. Acum apa e calaie spre rece, ma spal asa, ca nu mai are nici un rost oricum.
Ma gandesc cu nostalgie la vremurile in care eram copil si manuiam robinetele ca un adevarat expert.. Eram imparateasa potrivirii apei. Eram regina apei potrivite. Si acum...iata-ma! Sunt craiasa cu maini oparite....

Un comentariu:

  1. dar prima oara cand ai dat peste o chiuveta fara robinet, ci sistem sci-fi bazat pe senzor cum a fost?? maine poimaine o sa tragem apa la weceu prin telepatie si o sa ne stergem la fund prin nanotehnologie. am facut si-o rima, nah!

    RăspundețiȘtergere