2 noiembrie 2010

Naivule :))

De cate ori nu vi s-a intamplat urmatoarea chestie? Mergi cu autobuzul/tramvaiul/troleul. Tu si inca 4-5 persoane stati in picioare. Pe unul din scaune sta un boschetar cu cateva plase, pute. Inainte de statie, boschetarul se ridica si se pregateste sa coboare. Se aseaza cineva pe scaunul respectiv? Doamne fereste!! Autobuzul opreste, usile se deschid, boschetarul coboara, urca alti oameni. Intamplator unul din ei (ala mai rapid:))) se aseaza pe locul cu pricina, nestiind cine este fostul "locatar". Lumea care stie si cunoaste se gandeste.. "Vaaaaii, saracul naiv! Daca ar stii cine a stat acolo...bleah!"

Newsflash, baby!!!

Si tu, si eu, si noi, si voi am fost macar o data acel naiv!

Acum cateva zile ma urc in bus, mergand spre locul stabil de munca. Afara frig rau, gandesc "ce bine era daca imi luam si manusile.."Intr-o mana telefonul, in cealalta biletul. Cu coltul ochiului observ ca un loc tocmai s-a eliberat. Imi compostez biletul si ma asez. Aaaah, ce cald e scaunul asta, normal, tocmai s-a ridicat cineva. Ma uit in spatele meu..un boschetar!!!

Imi zic "Si ce daca? Nu imi pasa! Locul e cald, in jurul meu e doar frig...e bine."

....si oamenii se uitau la naiva care nu stie cine a stat acolo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu